söndag 16 mars 2008

Integritet

Vilken fantastisk möjlighet denna kurs kan ge en, för stunden går jag en kurs som heter integritet. Den är så otroligt kraftfull, man liksom får tillgångar och möjligheter att se andra delar av världen (sin egen världskarta), än man har fått tidigare. Den öppnar ens ögon/sinnen på ett annat sätt. Jag blir så himla berörd av de männsikor som vågar och har modet i sig att gå fram till scenen och berätta om sina upplevelser eller erfarenheter. Även fast man inte tror sig att det skall ge en inverkan i ens liv, så är detta den viktigaste delen i hela kursen. Och jag kan först se detta nu att dessa människor har gett mig en möjlighet att kunna skifta vissa val och åtagande jag har gjort och tagit ansvar för. Stort Tack! utan er hade jag inte kommit till mina egna insikter, som jag känner nu har sin inverkan på "riktigt" i min relation till livet och till mina vänner, plus familjen .

ps. jag vill också tacka alla i den grupp jag har. Ni finns verkliegn där för en, och det värdesätter jag högt!

Inga kommentarer: